Tuesday 27 December 2011

celebrating ollrichthe merry c birthday!

jyeahh:) first of all,MGB ollrichthe merry c (dadie) at her 19 bday at 25.12.2011. yeay. it was christmas and we also celebrated her bday.walaupun hujan saya datang juga p bday party dia.kalau suda janji mesti datang juga.well,we have a great day actually.kerja saya makan,makan,makan.3 kali round lagi tuh (tanpa perasaaan segan) hahahaa.lepas makan di bday party dia,kami makan lagi d kfc,isn't that crazy?mcm x cukup makan seja kami.terima kasih kepada olda wexcolee yang telah belanja kami makan.muahhahaha.tiada cers apa apa lagi yang saya mau cerita sini,so saya upload gambar seja.gambar yang lain belum dapat sebap bukan saya yang gambar semua.well,have a nice day peeps :)

ini gambar saya bersama c olda wexcolee, adi kepada ollrichthe merry c (bday girl ).she's my besties :)

 ini lah rupa gedeet sia,makan sambil becerita sampai x sedar kna snap gambar.wuhuu
 dari kiri,adik saya (kyra),mama angkat saya (mama c olda dan dadie),saya,dan kawan saya yg tercinta olda wexcolee,dan yg d belakang abang c olda wexcolee.
 dari kiri si kyra,si mami,si dadie (bday girl) dan saya dan juga ps ling:)

ini gambar saya bersama c diji jily lily.my bestfie juga :) dia jaga metro,tapi sekarang,kerja d kk sudah.haha.mgbu diji.jgn kasi lupa saya d sini :)

2 comments: