Wednesday 21 December 2011

yuhuuu

jyeah.still couldn't get some sleep at this time.hmm,idk what to do.kindda boring this night.no 1 to text,or call..hm,saya sedang mendengar lagu sambil online facebook (kindda boring on9 time begini).today,saya berjumpa sama besties saya yang paling saya rindu,si olda wexcolee.dapat juga sa jumpa dia.btw,i miss someone.its been a long time suda saya rasa kami x becontact.well,biarlah dia.lupa kawan.saya pun malas juga sama orang begini.wuhuu.. i am freaking tired today.bangun pagi2 seja p mandi then buat kerja.terpaksa ganti mumy buat kerja d ruma sebap dia busy.wuhuu.ini lah ni bilang mumy saya,latihan untuk masa hadapan kenen.hahaha.kindda funny actually when she say that.well,well,well.x lama lagi krismas,banyak suda yang post2 ni d wall (facebook).bikin rimas juga kadang2 mau baca,sebap yang sama saja.haha.hmm,nothing more i can share for today.im going to sleep soon :)

No comments:

Post a Comment